مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 10:352021-11-29اجتماعي

آموزش مقابله با مخاطرات زلزله به 9220 دانش آموز خراسان جنوبی


معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: 9 هزار و 220 دانش آموز در استان از آموزش های هلال احمر برای مقابله با مخاطرات زلزله بهره مند شدند.

-     به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند فائزه موهبتی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در حاشیه اجرای مانور سراسری زلزله و ایمنی مدارس در دبیرستان دخترانه هاجر شهر بیرجند گفت: این مانور همه ساله به عنوان بزرگترین فعالیت آموزش همگانی در حیطه ایمنی مدارس در برابر زلزله، برنامه ریزی و اجرا می شود.

وی با بیان اینکه مانور امسال با شعار آمادگی در برابر زلزله در شرایط پاندمی برگزار می شود، افزود: در اجرای این برنامه  تلاش شده تا با محوریت ایمنی در برابر زلزله در مدرسه و خانه، اطلاعات جامعی به مخاطبان مانور ارائه شود که با فراگیری آن مطالب بتوانند در مقابل زلزله احتمالی از آمادگی لازم برخوردار شوند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با توجه به رنگ بندی شهرستان های مختلف توسط ستاد ملی کرونا، این مانور به صورت حضوری و مجازی از طریق شبکه شاد برگزار شد، گفت: در این راستا فایل های آموزشی در شبکه شاد برای دانش آموزان تهیه و ارائه  شده است.

وی با اشاره به اجرای مانور سراسری زلزله و ایمنی در هشتم آذرماه سال جاری در مدارس استان به صورت حضوری و مجازی، اظهارداشت: تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مقابله با مخاطرات زلزله به 9220 دانش آموز خراسان جنوبی

آموزش مقابله با مخاطرات زلزله به 9220 دانش آموز خراسان جنوبی