مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 10:352021-11-29سياسي

برگزاری جشنواره سراسری اذان برای نخستین بار در همدان


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با بیان اینکه جشنواره سراسری اذان برای اولین بار در سطح کشور و در همدان برگزار می شود گفت: دستگاه های اجرایی برای اجرای شایسته جشنواره اذان منتظران پای کار باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مهدی باب الحوائجی ظهر امروز در دومین جلسه هماهنگی جشنواره اذان منتظران با بیان اینکه آغاز به کار تیم دولت سیزدهم در استان با یک رویداد فرهنگی، مذهبی و نورانی به نام اذان منتظران است  اظهار کرد : تقویت معنویت و تاثیرات آن، جامعه اسلامی را در مقابل تهدیدات و آسیب ها بیمه می کند.

وی با تأکید بر اینکه واگذاری اجرای جشنواره کشوری اذان منتظران به همدان، نشان از ظرفیت های موجود و پتانسیل های بالای استان در برگزاری چنین جشنواره هایی دارد افزود: جشنواره سراسری اذان برای اولین بار در سطح کشور و در همدان برگزار می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با اشاره به اینکه باید از برگزاری جشنواره اذان منتظران برای برندسازی استان در تمام ابعاد استفاده کرد به طوری که تمام ظرفیت ها به طور شایسته معرفی شوند تصریح کرد: در راستای تقویت و ارتقای سطح کیفی برگزاری جشنواره اذان منتظران، فضاسازی و اقدامات لازم صورت گیرد به نحوی که  شمیم و ترنم اذان در سطح استان جاری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره سراسری اذان برای نخستین بار در همدان

برگزاری جشنواره سراسری اذان برای نخستین بار در همدان