مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 10:352021-11-29سياسي

همایش مداحان دعاخوان در مشهد برگزار می شود/ 14 نفر سخنرانی می کنند


مدیر ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام با بیان اینکه همایش مداحان دعاخوان به مدت 2 روز از 11 تا 12 آذرماه در مشهد برگزار می شود، گفت: در این همایش 14 نفر به سخنرانی خواهند پرداخت.

- علی اکبر مداحی مدیر ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس با اشاره به برگزاری اولین همایش مداحان دعاخوان مرتبط با این هیأت، به مدت 2 روز از 11 تا 12 آذرماه خبرداد و اظهارداشت: در این همایش که در مجموعه ولایت مشهد مقدس برگزار می شود، 100 نفر از مداحان مدعو از سراسر کشور و 20 مداح استانی از مشهد برگزار خواهد شد.

9 مداح از ادعیه و دعاخوانی خواهند گفت وی افزود: در این مراسم حجت الاسلام نظافت با موضوع خانواده، حجت الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی و جواد شیخ اکبری رییس گروه معارف رسانه ملی سخنرانی خواهند کرد.

همچنین حاج ماشاء الله عابدی، حاج مرتضی طاهری، حاج حسین سازور، حاج محمود کریمی، حاج سعید حدادیان، حاج مهدی سماواتی، حاج علیرضا بکایی، حاج محمدرضا غلامرضازاده و حاج میثم مطیعی نیز با موضوع ادعیه و دعاخوانی سخنرانی خواهند کرد.

مداحی ادامه داد: سردار حسین نجات، جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه ثارالله تهران با موضوع شرایط کنونی کشور و دکتر حمید مقدم فر، مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانده سپاه پاسدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش مداحان دعاخوان در مشهد برگزار می شود/ 14 نفر سخنرانی می کنند

همایش مداحان دعاخوان در مشهد برگزار می شود/ 14 نفر سخنرانی می کنند