مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 10:352021-11-29سياسي

رضایت مندی مردم از نظام توطئه عظیم دشمنان را ناکام می کند


دولت جدید با مردم است و شعار و عملش اینگونه نشان داده شده است ، باید مسائل با مردم در میان گذاشته شود.

- ایسنا/تهران فرماندار ورامین گفت: دولت جدید با مردم است و شعار و عملش اینگونه نشان داده شده است ، باید مسائل با مردم در میان گذاشته شود.

مجید درویشی ظهر دوشنبه هشتم آذرماه در جلسه ستاد نهم و دهم دی شهرستان ورامین که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد، بیان کرد: ایام دی ماه ایام پرخاطره ای است که در تاریخ انقلاب اسلامی می درخشد، دهه بصیرت و حوادث سال 88 با بصیرت و فهم دینی مردم عزیزمان در کل کشور باعث شد فتنه های برنامه ریزی شده چند ساله خنثی گردد.

وی ادامه داد: ساده انگاری است که فکر کنیم دشمن فقط ایام دی ماه سال 1388، برنامه ریزی براندازی داشته است در صورتی که سال ها برای آن برنامه ریزی کرده بود ولی با حضور مردم توطئه ها شکست خورد.

درویشی با اشاره به شهادت حاج قاسم سلیمانی در 13 دی ماه عنوان کرد: تقارن های حوادث دی ماه بسیار زیبا است ؛ چرا که این حوادث برای دفاع از ولایت بود از شهادت حضرت زهرا(س) که در ایام رخ داده است ، تا شهادت حاج قاسم سلیمانی برای دفاع از ولایت بود.

فرماندار ورامین حوادث انتخابات سال 1388 را خطری بزرگ برای نظام دانست و تصریح کرد: اگر ما اظهار داریم ، مردم موئلفه اصلی ما در حکومت اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایت مندی مردم از نظام توطئه عظیم دشمنان را ناکام می کند

رضایت مندی مردم از نظام توطئه عظیم دشمنان را ناکام می کند