مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 10:202021-11-29اجتماعي

مشارکت بیش از 143 هزار دانش آموز سیستانی و بلوچستانی در برگزاری مانور زلزله


مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 143 هزار دانش آموز در 3 هزار مدرسه با همراهی 4500 مربی در سیستان و بلوچستان در برگزاری مانور زلزله مشارکت جدی و همه جانبه دارند و آموزشهای عملی لازم برای رویارویی با بلایای طبیعی را می آموزند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 143 هزار دانش آموز در 3 هزار مدرسه با همراهی 4500 مربی در سیستان و بلوچستان در برگزاری مانور زلزله مشارکت جدی و همه جانبه دارند و آموزشهای عملی لازم برای رویارویی با بلایای طبیعی را می آموزند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- رخشانی در مانور محوری زلزله که در مدرسه صادقیه زاهدان برگزار شد، اظهار کرد: ایران از جمله کشورهای زلزله خیز جهان است به همین دلیل آمادگی مواجه با این بلای طبیعی از ضروریات جامعه است.

وی با بیان اینکه وقوع زلزله تبعات اجتماعی، اقتصادی و انسانی فراوانی برای جامعه در پی دارد، گفت: برای افزایش ایمنی در این زمینه، از سال 1381 تاکنون مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس سراسر کشور برگزار می شود.

رخشانی با بیان اینکه سال گذشته این مانور به دلیل شرایط قرمز کرونایی به صورت مجازی برگزار شد، گفت: خوشبختانه امسال با بازگشایی حضوری مدارس بیست و سومین دوره این مانور با مشارکت دستگاههای همسو در تمامی شهرستانها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت بیش از 143 هزار دانش آموز سیستانی و بلوچستانی در برگزاری مانور زلزله

مشارکت بیش از 143 هزار دانش آموز سیستانی و بلوچستانی در برگزاری مانور زلزله