مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 10:152021-11-29دانش

مهلت ثبت درخواست انتقال و میهمانی دانشجویان علوم پزشکی تمدید شد


فرصت ثبت درخواست در سامانه انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی داخل کشور برای نیمسال دوم 1401-1400 تمدید شد.

- ، انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی جهت نیمسال اول 1401-1400 صرفا بر اساس سامانه انجام می گیرد و تمامی دانشجویان باید برای ثبت درخواست، رسیدگی و پاسخگویی به تقاضاهای انتقال و میهمانی بر اساس بازه های زمانی و به صورت اینترنتی اقدام کنند.

بر اساس زمانبندی اعلام شده فرصت ثبت نام دانشجویان متقاضی در دانشگاه های مبداء و بارگذاری مدارک لازم از دوشنبه 3 آبان ماه تا پنجشنبه 4 آذر ماه 1400 بوده است.

این فرصت از سوی مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت تمدید شده است و دانشجویان از امروز 8 آذر تا چهارشنبه 9 آذر می توانند درخواست خود را در سامانه ثبت کنند.

همچنین از شنبه 6 آذرماه تا پنجشنبه 18 آذر ماه 1400 بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مبداء و ویرایش توسط دانشجو صورت می گیرد.

در صورت موافقت با درخواست انتقال و میهمان در دانشگاه محل تحصیل دانشجو (دانشگاه مبداء)، دانشجو موظف است مدارک و اطلاعات مورد نیاز برای دانشگاه یا دانشگاه های مقصد انتخابی را حداکثر تا تاریخ 19 دی ماه 1400 از طریق سامانه نقل و انتقال ارسال و تکمیل کنند تا درخواست توسط دانشگاه یا دانشگاه های مقصد مورد بررسی قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ثبت درخواست انتقال و میهمانی دانشجویان علوم پزشکی تمدید شد

مهلت ثبت درخواست انتقال و میهمانی دانشجویان علوم پزشکی تمدید شد