مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 10:002021-11-29اجتماعي

جریمه خودروهای دودزا، مُسکن موقت کاهش آلودگی هوا


رییس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به رصد و برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی در سطح شهر، گفت: برخوردهای پلیس و جریمه، مُسکن موقت مقابله با آلودگی هوای اصفهان است و مشکل را به صورت اساسی حل نمی کند.

- سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت و گو با ایسنا، با اعلام اینکه معاینه فنی خودروها اجباری است، اظهار کرد: برای تعویض پلاک در مراکز تعویض پلاک حتما باید خودرو دارای معاینه فنی باشد، همچنین خودروهای فاقد معاینه فنی توسط دوربین های سطح شهر رصد و اعمال قانون می شوند.

وی گفت: خودروهای فاقد معاینه فنی که در سطح شهر تردد می کنند هر روز 52 هزار تومان جریمه می شوند.

رییس پلیس راهور استان اصفهان از برخورد با خودروهای دودزا خبر داد و گفت: فک پلاک خودروها دودزا اعم از شخصی، عمومی و پلاک های وابسته به سازمان ها و نهادهای دولتی و غیردولتی در دستور کار پلیس است.

وی اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 7 هزار خودروی دودزا و بیش از 16 هزار خودروی فاقد معاینه فنی توسط ماموران راهور و دوربین های ترافیکی در راستای کاهش آلودگی هوا اعمال قانون شدند.

سرهنگ محمدی با اشاره به فک پلاک بیش از 10 هزار خودروی دودزا طی سال گذشته، خاطرنشان کرد: برخی خودروهای دودزا که توسط پلیس راهور متوقف و فک پلاک می شود، پلاک تعمیری دریافت می کند اما تردد با پلاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه خودروهای دودزا، مُسکن موقت کاهش آلودگی هوا

جریمه خودروهای دودزا، مُسکن موقت کاهش آلودگی هوا