مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 09:402021-11-29ورزشي

سرمربی تیم والیبال سپاهان: تداوم در حمله رمز پیروزی تیم ما بود


سرمربی تیم والیبال سپاهان معتقد است، با وجود فشار بازیکنان شهداب بر تیمش در هفته دهم لیگ برتر تداوم در حملات رمز موفقیت و رسیدن به پیروزی تیمش بود که توانستند نوار پیروزی های خود را ادامه دهند.

- سرمربی تیم والیبال سپاهان: تداوم در حمله رمز پیروزی تیم ما بود ایسنا/اصفهان سرمربی تیم والیبال سپاهان معتقد است، با وجود فشار بازیکنان شهداب بر تیمش در هفته دهم لیگ برتر تداوم در حملات رمز موفقیت و رسیدن به پیروزی تیمش بود که توانستند نوار پیروزی های خود را ادامه دهند.

رحمان محمدی راد در گفت وگو با ایسنا در خصوص بازی شب گذشته تیمش از هفته دهم لیگ برتر والیبال در مقابل شهداب یزد که با برتری 3 بریک سپاهان به پایان رسید، اظهارکرد: هر دو تیم والیبال زیبا و با کیفیتی به نمایش گذاشتند که جای تبریک دارد.

با توجه به شناخت دو تیم از یکدیگر که در جریان بازهای گذشته به دست آورده بودیم به ویژه در تورنمنت چهارجانبه اصفهان سطح کیفی بازی خود بود وهر دو تیم بهترین بازی خود را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: به مجموعه سپاهان تبریک می گویم و تیم خودم که توانستیم نوار پیروزی های خود را ادامه دهیم و این دهمین برد ما بود که در روحیه بازیکنان تاثیر زیادی دارد، پخش مسابقه از طریق تلویزیون اینترنتی باشگاه موجب شده تا طرفداران والیبال و سپاهان بازی های زیبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی تیم والیبال سپاهان: تداوم در حمله رمز پیروزی تیم ما بود

سرمربی تیم والیبال سپاهان: تداوم در حمله رمز پیروزی تیم ما بود