مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 09:402021-11-29بين الملل

آلمان: تحریم نورد استریم 2، یک پیروزی برای پوتین است


آلمان، در نوشته ای منتسب به دولت این کشور، از کنگره آمریکا خواست خط لوله انتقال گاز نورد استریم 2 را تحریم نکند، چرا که این کار موجب تضعیف اعتبار آمریکا و نهایتاً آسیب رسیدن به اتحاد در دو سوی اقیانوس اطلس می شود.

- ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه (راست) و آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان آلمان، در نوشته ای منتسب به دولت این کشور، از کنگره آمریکا خواست خط لوله انتقال گاز "نورد استریم 2" را تحریم نکند، چرا که این کار موجب "تضعیف" اعتبار آمریکا و نهایتاً "آسیب رسیدن به اتحاد در دو سوی اقیانوس اطلس" می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری آکسیوس، سفارت آلمان در واشنگتن، در نامه ای محرمانه که به نظر می رسید برلین نمی خواهد انتساب آن به خود را علنی کند، چندین گزینه را به عنوان اقدامات متقابل علیه روسیه در قبال اوکراین مطرح کرد.

آلمان در این سند، برای آرامش خاطر کنگره آمریکا، منفعل نبودن برلین در مقابل رفتارهای روسیه، بیانیه های عمومی قوی علیه رفتار مسکو، ارزیابی تعلیق نشست های سیاسی آتی و بررسی محدودیت های احتمالی در پروژه های آینده سوخت فسیلی روسیه را از جمله اقدامات ممکن برای مقابله با روسیه در سطح ملی در نظر گرفته است؛ با این حال در اقدامات پیشنهادی آلمان، خط لوله نورد استریم 2 امری در نظر گرفته شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلمان: تحریم نورد استریم 2، یک پیروزی برای پوتین است

آلمان: تحریم نورد استریم 2، یک پیروزی برای پوتین است