مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 09:302021-11-29اقتصادي

بومی سازی دانش طراحی، ساخت و تست کنترل ولو برای اولین بار در ایران


مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان عضو پارک علم و فناوری خراسان گفت: برای اولین بار در ایران توانستیم دانش طراحی، ساخت و تست کنترل ولو را بومی سازی کنیم.

- مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان عضو پارک علم و فناوری خراسان خبر داد بومی سازی دانش طراحی، ساخت و تست کنترل ولو برای اولین بار در ایران ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان عضو پارک علم و فناوری خراسان گفت: برای اولین بار در ایران توانستیم دانش طراحی، ساخت و تست کنترل ولو را بومی سازی کنیم.

حمید علیخانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در سال 1383 شرکت دانش بنیان برنا صنعت توس به منظور تولید در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاهی کشور در مشهد تاسیس شد و به عنوان اولین طراح و تولیدکننده انواع کنترل ولوها و اکچویتور فعالیت خود را آغاز کرد.

وی افزود: این شرکت با انجام مطالعات گسترده در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی بررسی های تخصصی در حوزه استانداردهای طراحی، HSE و انواع روش های تولید و تست توانست با برنامه ریزی کالای مورد تقاضا را براساس اصول علمی و استاندارد طراحی و تولید کند.

علیخانی بیان کرد: این شرکت با ارتقاء سطح کیفی محصولات و تجهیزات خود از طریق بکارگیری تست های آزمایشگاهی مبتنی بر استانداردهای بین المللی در لیست سازندگان اصلی در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی قرار گرفت و برای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بومی سازی دانش طراحی، ساخت و تست کنترل ولو برای اولین بار در ایران

بومی سازی دانش طراحی، ساخت و تست کنترل ولو برای اولین بار در ایران