مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 09:252021-11-29سياسي

دلیل عدم برگزاری کنگره میرزاکوچک خان ناتوانی مسؤولان است


فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دلیل عدم برگزاری کنگره میرزاکوچک خان ناتوانی مسؤولان است، گفت: ما نتوانستیم آن طور که شایسته است میرزا را به کشور و دنیا معرفی کنیم زیرا مسؤولان ما سرگرم کارهای بچگانه و روزمره هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، همایش روایت جنگل با موضوع تولیدات رسانه ای یک صدمین سالروز شهادت میرزا کوچک خان جنگلی صبح امروز با حضور مردم و مسؤولان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان در این همایش با بیان اینکه جوانان ما در خیلی از عرصه ها دشمنان را شکست داده اند، اظهار کرد: میرزا یک نماد ایستادگی در مقابل دشمن است و ریشه موضوع شجاعت گیلانیان از میرزاکوچک خان است.

سردار محمد عبدالله پور با اشاره به اینکه هشت هزار شهید گیلانی از میرزا کوچک خان الگو گرفتند، بیان کرد: ایلام و کرمانشاه به اندازه استان گیلان شهید دارند و این نشان می دهد که گیلانیان در شجاعت و رشادت مثا ل زدنی هستند.

وی با بیان اینکه دلیل عدم برگزاری کنگره میرزاکوچک خان ناتوانی مسؤولان است، گفت: ما نتوانستیم آن طور که شایسته است میرزا را به کشور و دنیا معرفی کنیم زیرا مسؤولان ما سرگرم کارهای بچگانه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل عدم برگزاری کنگره میرزاکوچک خان ناتوانی مسؤولان است

دلیل عدم برگزاری کنگره میرزاکوچک خان ناتوانی مسؤولان است