مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 09:252021-11-29سياسي

وزیر کشور: دولت به شدت از ورود به مسائل حاشیه ای پرهیز می کند


در سیاست داخلی هم دولت به تعهدات خود عمل کرد و در انتخاب استانداران و مدیران بر اساس شاخص و معیارهای مطرح شده عمل می کند.

- در سیاست داخلی هم دولت به تعهدات خود عمل کرد و در انتخاب استانداران و مدیران بر اساس شاخص و معیارهای مطرح شده عمل می کند.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه نباید وقت انقلاب، مردم و دولت را با حرف های حاشیه ای تلف کرد، گفت: دولت بشدت از ورود به مسایل حاشیه ای پرهیز می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، احمد وحیدی روز دوشنبه در مراسم معارفه استاندار جدید استان ایلام خاطرنشان کرد که دولت آیت الله رییسی مختص به یک جناح سیاسی نیست و به همه گروه های سیاسی که دل در گرو انقلاب و نظام دارند، تعلق دارد.

وزیر کشور درباره شیوه انتخاب استانداران گفت: تلاش کردیم که استانداران در نهایت تعامل با نخبگان استانی و نمایندگان محترم مجلس انتخاب شوند، البته ملاک ما برای تصدی این جایگاه خطیر انقلابی گری، تعهد، دانش و تجربه است.

وی همچنین به سیاست های خارجی و داخلی دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: در سیاست خارجی، دولت سیاست فعال ارتباط با همسایگان و کشورهای دوست را در دستور کار قرار داده است.

وزیر کشور تصریح کرد: در سیاست داخلی هم دولت به تعهدات خود عمل کرد و در انتخاب استانداران و مدیران بر اساس شاخص و معیارهای مطرح شده عمل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: دولت به شدت از ورود به مسائل حاشیه ای پرهیز می کند

وزیر کشور: دولت به شدت از ورود به مسائل حاشیه ای پرهیز می کند