مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 09:002021-11-29ورزشي

هدیه 150میلیونی شورای شهر قزوین به نظام پرستاری با رأی گیری متفاوت


اعضای شورای شهر قزوین، به منظور قدردانی از تلاش پرستاران، با لایحه شهرداری مبنی بر اختصاص مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال به مناسبت روز پرستار موافقت کردند.

- ایسنا/قزوین اعضای شورای شهر قزوین، به منظور قدردانی از تلاش پرستاران، با لایحه شهرداری مبنی بر اختصاص مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال به مناسبت روز پرستار موافقت کردند.

محسن حق شناس نایب رییس شورای شهر قزوین در جلسه علنی شورای شهر قزوین که روز گذشته برگزار شد، تصریح کرد: شهرداری قزوین در نظر داد به مناسبت روز پرستار به منظور قدردانی از زحمات شبانه روزی پرستاران که بیش از یک سال با کرونا مقابله کردند، مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون ریال کارت هدیه از محل اعتبار ردیف هدیه به نظام پرستاری اهدا کند، این لایحه در کمیسیون مالی مطرح و با 3 رأی مثبت موردتوافق قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه لایحه ممکن است در فرمانداری مغایرت گرفته شود، پیشنهاد می شود در قالب یکی از برنامه های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اجرایی شود و سازمان فرهنگی ورزشی موظف باشد با مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون ریال از 2 هزار و 800 پرستار فعال قزوینی تقدیر شود، این لایحه در قالب کمک به نظام پرستاری نیز می تواند مطرح شود که با توجه به تعداد پرستاران هر نفر 50 هزار تومان تعلق می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدیه 150میلیونی شورای شهر قزوین به نظام پرستاری با رأی گیری متفاوت

هدیه 150میلیونی شورای شهر قزوین به نظام پرستاری با رأی گیری متفاوت