مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 08:552021-11-29پزشكي

مادران خسته بخوانند/ غصه لباس و در و دیوار کثیف را نخورید!


رسیدگی به امورات بچه ها از یک سو و ناخوشنودی خود مادرها از موارد متعدد در زندگی باعث می شود که آنها گاها احساس خستگی، افسردگی و بی انگیزگی در زندگی داشته باشند.

- گروه خانواده: همه مادران پس از طی دوران 9 ماهه بارداری، زایمان و بعد هم رسیدگی های ابتدایی به دنیا آمدن بچه تا رشد و نمو او، ممکن است دچار خستگی و حتی افسردگی و بی انگیزگی شوند.

به ویژه مادرانی که قبلا کار بیرون از منزل داشتند و حال می بایست پرستار بیست و چهار ساعته یک بچه ای باشند که مدام نیاز به مراقبت از لحاظ پوشاک، غذا و خواب دارد.

در مدت نوزادداری، مادران ممکن است در کنار همه این خستگی ها با چالش هایی هم به لحاظ فضای زندگی و نحوه ارتباط نوزاد با فضای خانه و دیگران روبه رو شوند که خستگی آنها را چند برابر کند.

در این گزارش تصمیم داریم چند نکته ای که باعث ناراحتی و خستگی بیشتر مادران می شود را مرور کرده و به آنها آموزش دهیم که چطور نسبت به آنها واکنش نشان داده یا بی تفاوت باشند.

    1-غصه لوازم خانه را نخورید یکی از این چالش هایی که درباره اش صحبت کردیم، همین ارتباط بچه با فضای داخل خانه، لوازم، دیوارها، یخچال و سایر لوازم آشپزخانه و اتاق ها است.

بهرحال نوزادها تا به راه بیوفتند و به قول معروف عقل رس شوند، ممکن است، خراب کاری هایی هم در خانه و زندگی انجام دهند که باعث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادران خسته بخوانند/ غصه لباس و در و دیوار کثیف را نخورید!

مادران خسته بخوانند/ غصه لباس و در و دیوار کثیف را نخورید!