مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 08:502021-11-29سياسي

سی فیلم سینمایی توقیف می شود؟


نوباوه مشخص نکرده که چه فیلم هایی دقیقاً باید اکران نشود یا به عبارت دیگر توقیف شود و مشاور وزیر ارشاد هم از بیان مصادیق پرهیز کرده اما می توان حدس زد شماری از فیلم های کمدی و برخی از درام ها که به فرمی از روابط زن و مرد می پردازند و یا فیلم هایی که مضامین دوپلو دارند، - کشمکش بر سر سرنوشت فیلم هایی که در دولت قبل ساخته شده اند علنی شده و سخن از توقیف سی فیلم سینمایی توسط نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به میان آمده اما این فیلم ها دقیقاً چه محتوایی دارند و چه مسائلی درباره آنها مطرح است؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ در فاصله نه چندان طولانی از انتصاب اعضای شورای پروانه ساخت و نمایش سازمان سینمایی بیژن نوباوه وطن نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی و از اعضای شورای پروانه نمایش در گفت وگویی اظهار داشت: بیش از 30 فیلم مسأله دار از کمیته شورای نمایش مجوز نمایش گرفته اند که در این فیلم ها ارزش های اخلاقی، انقلابی و ملی زیر سؤال رفته است.

با وجود مخالفت هایی صورت گرفته اما این فیلم ها در کمیته شورای نمایش مجوز گرفته اند اما اگر این فیلم ها اکران شوند ما وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را به مجلس فرا خواهیم خواند.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: این فیلم ها در دولت قبل مجوز نمایش گرفته اند و مجوز آنها مربوط به دولت فعلی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی فیلم سینمایی توقیف می شود؟

سی فیلم سینمایی توقیف می شود؟