مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 08:352021-11-29اجتماعي

1100 مدرسه استان سمنان میزبان مانور زلزله شدند


مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: مانور زلزله با همراهی هلال احمر در یک هزار و 100 مدرسه استان به صورت حضوری و یا در بستر برنامه مجازی شاد برگزار شد.

- ، محمد دستورانی پیش از ظهر دوشنبه در آغاز مانور زمین لرزه استان سمنان که به میزبانی مدرسه باهنر میامی به صورت پایلوت برگزار شد، با بیان اینکه امروز مانور مذکور در یک هزار و 100 مدرسه به اجرا درآمده است، بیان کرد: 128 هزار دانش آموز در بستر مجازی شبکه شاد و در منازل شأن و همچنین در مدارس حضوری شهرستان های استان در این برنامه بزرگ شرکت کردند.

وی با بیان اینکه انتقال مهارت مواجهه با مخاطرات حوزه زلزله و پناه گیری در کنار آموزش کار تیمی از جمله ارکان این مانور محسوب می شود، بیان داشت: برگزاری مجازی این مانور برای دانش آموزانی که امکان حضور در کلاس برایشان پدید نیامده همچنین می تواند به درگیر کردن خانواده هایشان نیز با مقوله خود مراقبتی در هنگام وقوع مخاطرات منجر شود که یکی از اهداف مانور مذکور همین موضوع است که بتوانیم آموزش های مرتبط با بحران ها را به خانواده ها نیز منتقل سازیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه مانور امروز در 80 مدرسه میامی به صورت حضوری برگزار شد، بیان کرد: مانور نباید به گونه ای باشد که برای چند لحظه هیجاناتی برای دانش آموزان ایجاد و سپس به دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1100 مدرسه استان سمنان میزبان مانور زلزله شدند

1100 مدرسه استان سمنان میزبان مانور زلزله شدند