مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 08:202021-11-29اقتصادي

اکوسیستم نوآوری یا اکوسیستم شوآف؟


دارنده رتبه دوم جشنواره راهکارهای کاهش مصرف برق که تابستان 1400 در قزوین برگزار شد، با گلایه بیان کرد: کوهی از افتخارات داریم ولی متأسفانه اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی به اکوسیستم شوآف تبدیل شده است.

- علی رمضانی، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در رویداد راهکارهای کاهش مصرف برق با طرح های آی کنتور و سیستم تجمیع و هدایت نور خورشید در ساختمان حضور یافته و رتبه دوم را کسب کردیم.

وی ادامه داد: برای استفاده از کنتورهای هوشمندی طرح آی کنتور را ارائه دادیم، برای همین منظور دستگاهی طراحی کردیم که به موازات کنتور در خانه و کنار کنتور و لوازم برقی قرار می گیرد و می تواند عملکرد دستگاه را بسنجد.

فارغ التحصیل رشته برق دانشگاه صنعتی امیرکبیر خاطرنشان کرد: شرکت توزیع نیروی برق قزوین حامی آن خواهد بود و مقرر شده است آن را خریداری کنند، ساخت نمونه اولیه این دستگاه حدود یک تا یک و نیم میلیون تومان تمام شده است که در صورت تولید انبوه قیمت تمام شده ساخت آن 300 تا 400 هزار تومان خواهد بود.

وی تشریح کرد: سیستم تجمیع و هدایت نور خورشید در ساختمان و سیستم عیب یاب موتور و ژنراتور با استفاده از سیستم هوشمند از دیگر طرح های این تیم است در سیستم عیب یاب موتور باتوجه به ورودی و خروجی، موتور شبیه سازی می شود و باتوجه به مکانیزم موجود موتور در چکاپ اولیه عی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکوسیستم نوآوری یا اکوسیستم شوآف؟

اکوسیستم نوآوری یا اکوسیستم شوآف؟