مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 08:052021-11-29سياسي

استاندار جدید ایلام پیگیر مصوبات سفر رییس جمهور باشد


امام جمعه ایلام با اشاره به ظرفیت های مهم استان ایلام برای توسعه، گفت: استاندار جدید ایلام پیگیر مصوبات سفر رییس جمهور باشد.

- ، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار صبح دوشنبه در آیین تودیع و معارفه استانداران ایلام اظهار کرد: استان ایلام در حال برگزاری کنگره ملی سه هزار ستاره درخشان آسمان است.

وی با اشاره به اینکه نظام مسئولیت دهی در اسلام، نظام شایسته سالاری است، بیان کرد: ایلام مشهد شهیدان، الگوی مقاومت ایثار و پایمردی و پایتخت خادمان اربعین حسینی است.

کریمی تبار با اشاره به اینکه از همه نخبه ها و مدیرانی که برای خدمت در مسند استانداری ایلام پیشگام شدند و خود را نامزد کردند و یا دیگران آنها را مطرح کردند، تشکر می کنم، افزود: اکنون فضای رقابت به پایان رسیده و نیاز است، فضای رقابت به رفاقت و وحدت و تلاش در راستای خدمت به مردم نهادینه شود.

استاندار جدید ایلام باید وضع مدیریتی استان را تثبیت کند وی گفت: امید است استاندار جدید ایلام تحقق بخش شعارهای تبلیغاتی رییس جمهور باشد و در مقیاس استان این شعارها را تحقق ببخشند.

کریمی تبار با اشاره به اینکه ظرفیت و مزیت های بسیار عالی در استان ایلام وجود دارد که با استفاده از اینها می توان مشکلات را حل کرد، افزود: می توان با استفاده از ذخایر خدادادی نفت و گاز، زمینه های مساعد کشاورزی و ظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار جدید ایلام پیگیر مصوبات سفر رییس جمهور باشد

استاندار جدید ایلام پیگیر مصوبات سفر رییس جمهور باشد