مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 08:002021-11-29بين الملل

میشل عون عازم قطر شد


ریاست جمهوری لبنان از سفر رییس جمهوری این کشور به قطر به دعوت امیر این کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه القدس العربی، ریاست جمهوری لبنان صبح امروز (دوشنبه) در بیانیه ای اعلام کرد که میشل عون، رییس جمهوری این کشور بیروت را به مقصد قطر ترک کرد.

طبق این بیانیه، میشل عون به دعوت تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر برای حضور در مراسم افتتاحیه فعالیت فیفا عرب کاپ 2021 که فردا آغاز می شود به این کشور سفر کرده است.

در این بیانیه آمده است که میشل عون با امیر قطر دیدار و با او درباره توسعه روابط دوجانبه میان بیروت و دوحه در زمینه های مختلف رایزنی می کند.

ریاست جمهوری لبنان همچنین اعلام کرد که عون و امیر قطر درباره تلاش برای راه اندازی کمیته عالی مشترک قطر و لبنان گفت وگو خواهند کرد.

طبق این بیانیه، ولید فیاض، وزیر نیرو و آب و عباس ابراهیم، مدیرکل امنیت عمومی لبنان در این سفر میشل عون را همراهی می کنند.

همچنین قرار است که وزیر نیرو و آب لبنان در دیدار با مقامات قطر با آنها درباره مسائل مربوط به انرژی و استفاده از تجربه قطر در زمینه استخراج نفت و گاز رایزنی کند.

این نخستین سفر یک مقام لبنانی از زمان تشکیل دولت نجیب میقاتی و شکل گیری بحران در روابط بیروت و دیگر اعضای شورای همکاری خلیج فارس و در راس آنها عربستان سعودی به شمار می رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میشل عون عازم قطر شد

میشل عون عازم قطر شد