مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 07:552021-11-29پزشكي

کرونا شناسایی مبتلایان به ایدز را کاهش داد/ افزایش ابتلای زنان به این بیماری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد مهدی گویا روز دوشنبه در نشست خبری آنلاین به مناسبت روز جهانی ایدز گفت: افزایش درصد ابتلای زنان به ایدز یک مسئله جدی است و روند همه گیری این بیماری در مردان یک تفاوت چشمگیر با زنان دارد و اگر مراقبت و درمان .

- رییس مرکز مدیریت بیماری های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: همه گیری کووید 19 باعث شده شناسایی این بیماران و درمان آن ها دستخوش آسیب شود سال گذشته سال خوبی برای کنترل ایدز در دنیا و ایران نبود، نتوانستیم اچ آی وی را کنترل کنیم و شناسایی این بیماران کاهش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد مهدی گویا روز دوشنبه در نشست خبری آنلاین به مناسبت روز جهانی ایدز گفت: افزایش درصد ابتلای زنان به ایدز یک مسئله جدی است و روند همه گیری این بیماری در مردان یک تفاوت چشمگیر با زنان دارد و اگر مراقبت و درمان را به دقت دنبال نکنیم و دستورات بهداشتی را رعایت نشود، عواقب جبران ناپذیری بوجود می آید.

وی هشدار داد: در ابتدای شیوع ایدز در کشور دو تا پنج درصد موارد ابتلا به این بیماری در زنان ایرانی داشتیم که امروز به 32 درصد افزایش یافته است.

54 هزار و 850 نفر مبتلا به عفونت اچ آی وی در کشور تخمین زده می شودوی اظهار داشت: اکنون در کشور 54 هزار و 850 نفر مبتلا به عفونت اچ آی وی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا شناسایی مبتلایان به ایدز را کاهش داد/ افزایش ابتلای زنان به این بیماری

کرونا شناسایی مبتلایان به ایدز را کاهش داد/ افزایش ابتلای زنان به این بیماری