مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 07:402021-11-29ورزشي

فوتسال شیراز به روزهای اوج باز می گردد؟


پس از یازده سال، بار دیگر شاهد برگزاری رقابت های فوتسال باشگاهی در شیراز هستیم؛ رویدادی که از نگاه صاحب نظران نقطه شروع برای بازگشت فوتسال و فوتسالیست های شیراز به نقطه اوجی هستند که یک دهه قبل و پیش از آن شاهدش بودیم.

- طی بیش از یک دهه گذشته، فوتسال شیراز که روزگاری بازیکنان، مربیان و داوران نام آور و اثرگذاری را در سطوح ملی و حتی بین المللی پرورش داده بود، مسیر افول را طی کرد و به نقطه ای رسید که اکنون شاهد آن هستیم؛ جایی که اثری از نمایندگان شایسته شیراز در رقابت های ملی هم کمتر دیده می شود.

آغاز رقابت های باشگاهی شیراز در رشته فوتسال، به عقیده اکثر صاحب نظران، می تواند نقطه عطفی برای این رشته ورزشی محسوب شود تا در آینده نه چندان دور شاهد بازگشت شیراز و ورزشکاران فوتسالیست این دیار به دوران درخشش باشیم.

رییس کمیته فوتسال شیراز در این خصوص به ایسنا گفت: برگزاری آخرین دوره مسابقات فوتسال باشگاهی در شیراز، به سال 89 باز می گردد؛ امسال تصمیم گرفتیم بار دیگر این رقابت ها را برگزار کرده و زمینه را برای رشد استعدادها فراهم کنیم.

حسین آبخیز افزود: با حمایت آقای حسینی رییس هیئت و همراهی و همفکری آقایان امیری و هوشمند در کمیته داوران و انجام رایزنی های گسترده، مسابقات رشته فوتسال در سطح باشگاه های شیراز با حضور 12 تیم آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتسال شیراز به روزهای اوج باز می گردد؟

فوتسال شیراز به روزهای اوج باز می گردد؟