مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 07:052021-11-29اقتصادي

از کارآفرینی در تولید عسل تا نبود حمایت و تسهیلات


سامان محمد نژاد یکی از کارآفرینان حوزە زنبور داری و تولید عسل در کردستان است کە برای ایجاد اشتغال خود و جوانان هم شهریش بە این کار روی آوردە و با عشق و علاقە آن را دنبال می کند.

- ایسنا/کردستان سامان محمد نژاد یکی از کارآفرینان حوزە زنبور داری و تولید عسل در کردستان است کە برای ایجاد اشتغال خود و جوانان هم شهریش بە این کار روی آوردە و با عشق و علاقە آن را دنبال می کند.

این کارآفرین کردستانی 32 سال سن دارد و اهل شهرستان زیبای بانە است کە 15 سال از عمر خود را بە این کار اختصاص دادە و برای تعدادی از جوانان شهر خود ایجاد اشتغال کردە است.

کار خود را از صفر شروع کردە و حال پس از گذشت 15 سال همچنان این کار را با عشق و علاقە دنبال و در زمینە زنبورداری و تولید عسل چە بە صورت سنتی و چە بە صورت مدرن مشغول فعالیت است.

سامان محمدنژاد در گفت وگو با ایسنا می گوید: 15 سال است کە در این عرصە فعالیت دارم و راه های سخت و دشواری را پشت سرگذاشتەام و در حال حاضر یک مجموعە با 6 زیرمجموعە دارم کە در این عرصه مشغول بە فعالیت هستیم.

وی عنوان کرد: بسیار مشتاق هستم کە برای جوانانی کە علاقمند بە این کار هستند کلاس های آموزشی برگزار کنم، بە ویژە در ساخت ژل رویال این توانایی را در خود می بینم کە کلاس های آموزشی داشتە باشم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کارآفرینی در تولید عسل تا نبود حمایت و تسهیلات

از کارآفرینی در تولید عسل تا نبود حمایت و تسهیلات