مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 06:302021-11-29سياسي

بازی اصلاح طلبان افراطی در زمین غرب/ دنبال اردوکشی خیابانی هستند


دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با بیان اینکه ظهور اعتراضات در آبان ماه نشان از امری مهندسی شده از سوی دشمنان است،گفت: در این میان اصلاح طلبان افراطی هم به این اغتشاشات دامن زده اند.

- مجتبی شاکری دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره اعتراضات و وقایع جمعه اخیر در اصفهان گفت: این پیش آگاهی را هم منافقین و هم رسانه های غربی داده بودند که به دنبال ایجاد حوادثی در آبان ماه هستند تا تجربه تلخ آبان سال های گذشته را زنده کنند، آنچه امروز در اصفهان اتفاق افتاده بر این اساس است.

وی افزود: البته مردم اصفهان امتحان خود را در حوادث مهم پس داده اند، این مردم هم شهری های حسین خرازی هستند و درک خوبی از این مسائل دارند؛ آنها مطالبه ای داشته اند که می خواستند آن را مسالمت آمیز مطرح کنند.

دبیرکل جمعیت جانبازان با بیان اینکه ظهور اعتراضات در آبان ماه نشان از امری مهندسی شده از سوی منافقان و دشمنان است، بیان کرد: در این میان برخی نظام ستیزان افراطی از اصلاحات به این اغتشاشات دامن زده اند، جریان حجاریان، تاجزاده، تاجیک و امثال آنها با عبور از انتخابات 1400 این مسائل را در ذهن داشته اند.

شاکری ادامه داد: گروه افراطی اصلاح طلبان در نشر نو این مطالب را منتشر کرده اند که باید کار بزرگی انجام شود و به دنبال اردوک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی اصلاح طلبان افراطی در زمین غرب/ دنبال اردوکشی خیابانی هستند

بازی اصلاح طلبان افراطی در زمین غرب/ دنبال اردوکشی خیابانی هستند