مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 06:202021-11-29اقتصادي

رشد 72 درصدی واردات کالای اساسی در بندر شهید رجایی/9 فروند کشتی در نوبت پهلودهی


مدیر کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان از واردات 2.

5 میلیون تن انواع کالای اساسی در هشت ماه سال جاری خبر داد و گفت: واردات این کالاها در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، - علی رضا محمدی کرجی ران در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در تشریح آخرین وضعیت واردات کالای اساسی (غیر کانتینری) در بندر شهید رجایی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ، 2 میلیون و 576 هزار و 558 تن انواع کالای اساسی تخلیه شده که به ترتیب روغن خوراکی و گندم بیش ترین میزان را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به رشد 72 درصدی واردات کالای اساسی نسبت به مدت مشابه سال قبل، عمده این کالاها را روغن نباتی، گندم، شکر، ذرت، کود، کنجاله سویا و برنج اعلام کرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با بیان اینکه از ابتدای سال تا اول آذر در مجموع 52 فروند شناور حامل کالاهای اساسی در بندر شهید رجایی  پهلودهی شد، اظهار داشت: بیشترین کالایی که در این مدت تخلیه شده است،گندم به میزان 929 هزار 40 تن، بوده است.

محمدی کرجی ران گفت: طی دوره زمانی هشت ماهه سال جاری  571 هزار و 715 تن روغن خوراکی به وسیله 19  فروند کشتی در بندر شهید رجایی پهلو دهی شده است، پس از گندم بیشترین میزان واردات کالای اساسی به روغن خوراکی اختصاص داده شده است که بسته به نیاز وارد کارخانجات فراوری و یا در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 72 درصدی واردات کالای اساسی در بندر شهید رجایی/9 فروند کشتی در نوبت پهلودهی

رشد 72 درصدی واردات کالای اساسی در بندر شهید رجایی/9 فروند کشتی در نوبت پهلودهی