مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 06:152021-11-29اقتصادي

تهیه وام از بانک شهر با همکاری بانک مرکزی برای اورهال قطار ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: تمام تمرکز خود را برای بهبود شرایط مسافران شهر زیر زمینی گذاشته ایم و امیدوارم مشکلات کمبود واگن و عقب افتادگی های اورهال قطار ها با تامین .

- امیدوارم با تامین اعتبار و دریافت تسهیلات نفس های به شماره افتاده ناوگان مترو جانی دوباره بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: تمام تمرکز خود را برای بهبود شرایط مسافران شهر زیر زمینی گذاشته ایم و امیدوارم مشکلات کمبود واگن و عقب افتادگی های اورهال قطار ها با تامین اعتبار و دریافت تسهیلات جانی دوباره به ناوگان متروی تهران ببخشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران وحومه؛ مهدی شایسته اصل با اشاره به اینکه در حال حاضر جهت بهبود شرایط باید هرچه زودتر فکری برای اورهال کردن قطار ها و افزایش ناوگان در شهر زیر زمینی انجام شود افزود: همزمان در حال شناسایی دقیق میزان قطعات مورد نیاز تامین منابع مالی برای اورهال کردن قطار ها هستیم.

وی تصریح کرد: از قبل نیز آمار مورد نیاز در خصوص اورهال کردن قطار ها ارایه شده است، اما می خواهیم با اطلاعات دقیق تر در خصوص تعداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه وام از بانک شهر با همکاری بانک مرکزی برای اورهال قطار ها

تهیه وام از بانک شهر با همکاری بانک مرکزی برای اورهال قطار ها