مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 06:102021-11-29دانش

وحدت حوزه و دانشگاه مرجعیت علمی را کامل می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سیدحسن هاشمی، رییس دانشگاه آزاد خراسان جنوبی در نشست هم اندیشی ویژه حوزه و دانشگاه که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند برگزار شد، - رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: مهم ترین عاملی که مرجعیت علمی را کامل می کند، وحدت حوزه و دانشگاه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سیدحسن هاشمی، رییس دانشگاه آزاد خراسان جنوبی در نشست هم اندیشی ویژه حوزه و دانشگاه که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: حوزه و دانشگاه دو نهاد مقدس با هدف متعالی پیشرفت و اعتلای کشور و جامعه سازی و تمدن سازی هستند و مهم ترین عاملی که مرجعیت علمی را کامل می کند، وحدت حوزه و دانشگاه است.

هاشمی افزود: یکی از اهداف بلند و متعالی پیش روی نظام مقدس جمهوری اسلامی که همواره مورد تأکید حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بوده مرجعیت علمی کشور است.

پیوند هرچه بیشتر، همدلی و هم افزایی روزافزون دو نهاد مقدس حوزه و دانشگاه آثار و برکات ارزشمندی در زمینه های گوناگون برای جامعه دارد و زمینه پیوند متعالی ارزش ها و نیاز های جامعه را فراهم می کند.

حوزه و دانشگاه باید در افق هماهنگ و همسو با هم حرکت کنند در بخش دیگری از این مراسم، علی ذوعلم، عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت حوزه و دانشگاه مرجعیت علمی را کامل می کند

وحدت حوزه و دانشگاه مرجعیت علمی را کامل می کند