مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 06:102021-11-29اجتماعي

طرح داناب به بحث زیستی و منابع خدادادی توجه دارد


معاون آموزش متوسطه آموزش و پروش استان همدان گفت: نوک پیکان طرح داناب به بحث زیستی و منابع خدادادی اشاره دارد و باید به خوبی منظور این طرح را به دانش آموزان آموزش دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نعمت اله بحیرایی در جمع رابطین طرح داناب ادامه داد: کشور باید در شیوه آموزش، هوشمندانه عمل کند و در کنار آموزش کتاب های درسی به نیازهای جامعه و دانش آموز برای یادگیری بپردازد.

وی افزود: امروزه بحث زیستی و حیات کره زمین باید در اولویت آموزش برای فرزندان باشد تا بتوانیم در آینده از جایگاه مناسبی برخوردار باشیم.

بحیرایی اضافه کرد:طرح داناب همانند طرح همیار پلیس است با این تفاوت که اینبار فرزندان ما پلیس آب هستند و باید از آب مراقبت کنند.

معاون آموزش و پرورش همدان ادامه داد: دراین جلسه با حضور جهاد دانشگاهی و اداره آب منطقه ای استان به تفسیر و بررسی شیوه نامه طرح داناب پرداختیم تا اصول و قواعد درست اجرا شدن این طرح یکبار دیگر در بین این سه اداره مرور شود.

وی تصریح کرد: از موضوعات بررسی شده در این جلسه به مناطق تحت پوشش، نحوه ارتباط گیری با رابطین و دانش آموزان، نحوه اجرایی شدن مسابقات و چگونگی اجرا شدن این طرح مناسب با فرهنگ هر منطقه است.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی همدان نیز در این جلسه اظهار کرد: آب های زیر زمینی پس انداز هر منطقه است و با استف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح داناب به بحث زیستی و منابع خدادادی توجه دارد

طرح داناب به بحث زیستی و منابع خدادادی توجه دارد