مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 05:502021-11-29دانش

سامانه اتاق های فکر وزارت علوم رونمایی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، در آیینی که با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، معاونان این وزارت و روسا و دبیران اتاق های فکر 16 گانه برگزار شد، - در آیینی که با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، معاونان این وزارت و روسا و دبیران اتاق های فکر 16 گانه برگزار شد، از سامانه اتاق های فکر وزارت علوم رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، در آیینی که با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، معاونان این وزارت و روسا و دبیران اتاق های فکر 16 گانه برگزار شد، از سامانه اتاق های فکر وزارت علوم رونمایی شد.

علی خیر الدین معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم در این مراسم گفت: راه اندازی اتاق های فکر در وزارت علوم بر اساس تاکید مقام معظم رهبری بر ایجاد هیات های اندیشه ورز صورت گرفته است.

وی افزود: اعضای اتاق های فکر با هماهنگی روسا و دبیران اتاق های فکر از افراد صاحب نظر، باتجربه، خلاق و نوآور انتخاب شده است که روحیه فعالیت گروهی نیز داشته باشند.

معاون وزیر علوم با اشاره به تصویب اساسنامه اتاق های فکر توسط وزیر علوم گفت: تدوین سیاست های راهبردی، ارائه راهکار برای مشکلات اصلی آموزش عالی و ارائه مشاوره در خصوص مسائل ارجاعی از مدیران وزارت علوم، مهمترین ماموریت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه اتاق های فکر وزارت علوم رونمایی شد

سامانه اتاق های فکر وزارت علوم رونمایی شد