مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 05:302021-11-29سياسي

تشکیل کمیته دستگاهی کرسی های نظریه پردازی در دانشگاه اردکان


با تصویب تشکیل کمیته دستگاهی کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره در دانشگاه اردکان، امکان برگزاری کرسی های ترویجی و تخصصی در این دانشگاه فراهم شد.

- ایسنا/یزد با تصویب تشکیل کمیته دستگاهی کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره در دانشگاه اردکان، امکان برگزاری کرسی های ترویجی و تخصصی در این دانشگاه فراهم شد.

فاطمه بهجتی اردکانی رییس دانشگاه اردکان در نشستی که به همین منظور روز یکشنبه با حضور مجازی معاون حمایت و گفتمان سازی و رییس کمیته دستگاهی هیأت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره برگزار شد، ضمن اشاره به جایگاه کرسی های آزاد اندیشی در رشد و توسعه علمی و پژوهشی، ابراز امیدواری کرد: با فراهم شدن برگزاری کرسی های ترویجی و تخصصی در دانشگاه اردکان، مسیر دست یابی دانشگاه به رسالت های اجتماعی تعریف شده، هموارتر شود.

وی شکل گیری کانون های تفکر در حوزه های آب، محیط زیست و سلامت اجتماعی و همچنین سوق دادن پایان نامه ها به موضوعات کاربردی در کنار ظرفیت های عظیم انسانی و خدادادی در سطح شهرستان را از جمله محورهایی عنوان کرد که می توان در نشست های کرسی های آزاداندیشی به آنها پرداخت.

علی اکبر مسگر معاون حمایت و گفتمان سازی و رییس کمیته دستگاهی هیأت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره هم با تشکر از اهتمام دانشگاه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته دستگاهی کرسی های نظریه پردازی در دانشگاه اردکان

تشکیل کمیته دستگاهی کرسی های نظریه پردازی در دانشگاه اردکان