مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 05:252021-11-29بين الملل

مادورو، ناظران انتخاباتی اتحادیه اروپا را جاسوس خواند


رییس جمهوری ونزوئلا اعضای هیات ناظران انتخاباتی اتحادیه اروپا را جاسوس خواند و آنها را به تلاش برای لکه دار کردن انتخابات محلی کشورش متهم کرد.

- مادورو، ناظران انتخاباتی اتحادیه اروپا را "جاسوس" خواند رییس جمهوری ونزوئلا اعضای هیات ناظران انتخاباتی اتحادیه اروپا را جاسوس خواند و آنها را به تلاش برای لکه دار کردن انتخابات محلی کشورش متهم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، هیات ناظران انتخاباتی اتحادیه اروپا روز سه شنبه گذشته اگرچه نگرانی خود را درباره وضع ممنوعیت های عمدی علیه کاندیداها، تاخیر در باز شدن حوزه های رای گیری و استفاده بیش از حد از منابع دولتی در کارزار انتخاباتی مطرح کرد اما گفت، انتخابات محلی و منطقه ای ونزوئلا شرایطی به نسبت بهتر از انتخابات قبلی داشت.

نیکولاس مادورو، رییس جمهوری ونزوئلا در جریان یک سخنرانی تلویزیونی گفت: آنها به دنبال لکه دار کردن روند انتخابات در کشور بودند اما نتوانستند این کار را انجام دهند.

هیاتی از جاسوس ها نه ناظران اتحادیه اروپا در کشور حضور داشتند و آزادانه در کشور می گشتند، از مردم، زندگی اقتصادی و سیاسی آنها جاسوسی می کردند.

این هیات تاکنون پاسخی به اتهام زنی های مادورو نداده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادورو، ناظران انتخاباتی اتحادیه اروپا را جاسوس خواند

مادورو، ناظران انتخاباتی اتحادیه اروپا را جاسوس خواند