مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 22:002021-11-28سياسي

باقری: با اراده جدی برای لغو تحریم ها وارد مذاکرات شدیم


علی باقری کنی مذاکره کننده ارشد ایران در آستانه دور جدید مذاکرات وین گفت با اراده جدی و تدارک قوی برای لغو تحریم های غیرقانونی و ظالمانه وارد گفتگو ها شده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، باقری این مطلب را یکشنبه شب پس از دیدار با روسای هیات های چین و روسیه و انریکه مورا معاون دبیر کل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا که ریاست کمیسیون مشترک برجام را برعهده دارد مطرح کرد.

وی در گفت وگوی مشترک با خبرنگار ایرنا و صدا و سیما گفت: قبل از آغاز دور جدید گفتگو ها رایزنی هایی با برخی از طرف های شرکت کننده در مذاکرات داشتیم.

روز گذشته و امروز هیات های کارشناسی ایران با هیات های کارشناسی روسیه و چین جلسات مفیدی را داشتند.

امروز هم سفرای روسیه و چین که روسای هیات های روسیه و چین در گفتگو های چهار به علاوه یک با ایران هستند دیداری را با من در محل نمایندگی جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان های بین المللی مشتقر در وین داشتند.

باقری افزود که در این جلسات، بحث های مختلف و مفیدی را با دو طرف روسی و چین برای آمادگی آغاز گفتگو های ایران و چهاربه علاوه یک در دور جدید گفتگو ها که هشتم اذر در وین آغاز خواهد شد داشتیم.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با یک اراده جدی و تدارک قوی برای لغو تحریم های غیرقانونی و ظالمانه وارد گفتگو ها شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باقری: با اراده جدی برای لغو تحریم ها وارد مذاکرات شدیم

باقری: با اراده جدی برای لغو تحریم ها وارد مذاکرات شدیم