مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 21:402021-11-28سياسي

رایزنی های فشرده دیپلماتیک باقری در وین


علی باقری کنی مذاکره کننده ارشد ایران که به وین سفر کرده است امروز (یکشنبه) در آستانه برگزاری دور جدید نشست کمیسیون مشترک برجام گفتگو های فشرده ای را در قالب جلسات دو جانبه و چند جانبه با مشارکت کنندگان برجام برگزار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا به وین، باقری که دیروز در راس هیاتی برجسته از کارشناسان ایرانی در حوزه های مختلف حقوقی، بانکی و انرژی وارد وین شد پیش از ظهر جلسات کارشناسی متعددی را در قالب ها و موضوعات مختلف با اعضای هیات کشورمان داشت.

وی سپس دیدار هایی را با مذاکره کنندگان ارشد روسیه، چین و همچنین انریکه مورا معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا که ریاست نشست کمیسیون مشترک برجام را برعهده دارد برگزار کرد.

میخاییل اولیانوف سفیر و نماینده دائم روسیه نزد سازمان های بین المللی مستقر در وین با انتشار پیامی در توییتر نوشت: چین، ایران و روسیه امروز رایزنی های سه جانبه غیررسمی را برای آماده سازی ازسرگیری رسمی مذاکرات وین برگزار کردند.

وی افزود که این تبادل نظر برای درک موضع به روز رسانی شده طرف ایرانی مفید بود.

فردا (دوشنبه) دور جدید نشست کمیسیون مشترک برجام پس از پنج ماه وقفه در هتل کوبورگ با حضور دیپلمات های ارشد گروه 1+4، ایران و نماینده اتحادیه اروپا برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی های فشرده دیپلماتیک باقری در وین

رایزنی های فشرده دیپلماتیک باقری در وین