مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 21:252021-11-28ورزشي

درد و گلایه های قهرمان دوو میدانی کشور/ با دست خالی همیشه قهرمان می شویم !


مهران حسینی قهرمان دوومیدانی کشور ضمن گلایه از مسؤولان با بیان اینکه «من با هزینه شخصی خودم تمرین می کنم و منت کسی را نمی کشم»، گفت: مشکل همیشه بوده و هست! باید صبور باشم.

- مهران حسینی قهرمان دوومیدانی کشورمان در گفت وگو با خبرگزاری فارس در ساری درباره آخرین وضعیت خودش اظهار کرد: در حال حاضر در فصل بدنسازی هستم.

تمرینات خوبی هم دارم و زیر نظر آقای اورنگ مستقیم خودم را برای مسابقات آسیایی داخل سالن و کسب ورودی جهانی  آماده می کنم که قرار است در بهمن ماه برگزار شود.

  وی با بیان اینکه نزدیکترین مسابقاتم 12دی ماه است، گفت: با وجود آقای اورنگ مستقیم به عنوان رییس هیأت، همه چیز خوب است و امسال هم، سال پر مدالی مثل گذشته داریم.

حسینی ضمن گلایه از مسؤولان با بیان اینکه من با هزینه شخصی خودم تمرین می کنم و منت کسی را نمی کشم ، افزود: مشکل همیشه بوده و هست! باید صبور باشم.

ولی تنها حامی شخصی بنده یک شرکت خصوصی بوده است.

این قهرمان ارزنده ورزش استان نسبت  به نداشتن پیست دوومیدانی در استان مازندران انتقاد کرد و گفت: یک پیست در شهر ساری داریم و یک پیست در شهر بابل! واقعا باعث خجالت است که پیست خاکی 400متری ورزشگاه شهید وطنی را برای فوتبال خراب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درد و گلایه های قهرمان دوو میدانی کشور/ با دست خالی همیشه قهرمان می شویم !

درد و گلایه های قهرمان دوو میدانی کشور/ با دست خالی همیشه قهرمان می شویم !