مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 17:252021-11-28سياسي

ولایت پذیری و ولایتمداری مهمترین وصیت شهدا است


مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت : حمایت و اطاعت محض از ولایت فقیه یکی از مهمترین نکات مورد تاکید در وصیت نامه شهدا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودان، حجت الاسلام موسی پولادی امشب در یادواره شهدای روحانی شهرستان رودان با بیان ارزش فراوان برپایی یادواره های شهدا اظهار داست: امروز می بینیم  که این لیبرال های غربزده در کشور چقدر تلاش دارند تا نام شهدا را از کوچه ها شهرها بردارند.

وی افزود: این به آن خاطر است که اربابان شان به آنها گفتند که اگر می خواهید انقلاب اسلامی را شکست دهید  باید  نسل های بعدی با یاد و نام شهدا آشنا نشوند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان ادامه داد: بانیان یادواره شهدا در نقطه مقابل این جبهه دائما یاد و نام شهدا را تکرار می کنند تا نونهالان و نوجوانانی که هرگز جنگ و دفاع مقدس را ندیده اند و حتی کم هم از آن شنیده اند با شهدا آشنا شوند.

وی اضافه کرد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نیز در این خصوص می فرمایند اجر برگزاری یادواره های شهدا  از کار خود شهدا کمتر نیست.

پولادی با اشاره به شهدای روحانی شهرستان رودان گفت: روحانیت شیعه از زمانی که علم و پرچم انقلاب را بدست گرفتند دائما در این مسیر بودند و گواه آن 3400 شهید روحانی در دفاع مقدس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایت پذیری و ولایتمداری مهمترین وصیت شهدا است

ولایت پذیری و ولایتمداری مهمترین وصیت شهدا است