مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 16:352021-11-28بين الملل

حماس: دیدارهای غیرعلنی اروپا با ما ادامه دارد


با وجودی که انگلیس، جنبش حماس را تروریستی خوانده است؛ اما یک مسؤول در این جنبش اعلام کرد، مسؤولان حماس و مقاماتی از قاره اروپا همچنان باهم دیدار می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه القدس العربی نوشت، باسم نعیم، رییس اداره روابط خارجه در جنبش حماس در غزه گفت، رهبری حماس دیدارهای مستمری را با مسؤولان بین المللی اروپایی ترتیب می دهد و بسیاری از کشورهای اروپایی با وجودی که اعلام کرده اند، حماس را سازمانی تروریستی می دانند با این جنبش ارتباط دارند.

وی افزود، این دیدار به دلیل موضع گیری های سیاسی غیر علنی است و در آنها بسیاری از مسائل مربوط به پرونده های سیاسی، اقتصادی، راه حل های نزاع میان رژیم صهیونیستی و فلسطین، انتخابات فلسطین و درد و رنج های انسانی ملت فلسطین بررسی می شوند.

این اطلاعات نشان می دهد که این دیدارها با رهبران حماس هم در غزه و هم در خارج انجام می شود.

قبلا هم مسؤولانی از حماس به کشورهای اروپایی سفر کرده اند که یکی از آنها سفر به بلغارستان در سال 2013 بود که انتقادات رژیم صهیونیستی، بلغارستان را مجبور کرد از حماس بخواهد کشور را ترک کنند.

نعیم از اهمیت تاثیر تصمیم اخیر لندن بر این ارتباطات با حماس کاست و گفت، فکر نمی کند که این تصمیم انگلیس بر ارتباطات با کشورهای اروپایی و خارجی تاثیر بگذارد؛ اما ممکن است این ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس: دیدارهای غیرعلنی اروپا با ما ادامه دارد

حماس: دیدارهای غیرعلنی اروپا با ما ادامه دارد