مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 15:052021-11-28سياسي

لزوم استقرار اجرای احکام کیفری در دادسرای مستقر در زندان اوین


رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران استقرار اجرای احکام کیفری در دادسرای مستقر در زندان اوین، جهت اجرای آرا قضایی صادره از سوی این مجتمع را ضروری و مؤثر در رسیدن به هدف دانست.

- ، نشست تخصصی بررسی چالش های مرتبط با دادرسی زندانیان به همت مجتمع قضایی شهید کچویی (ویژه زندانیان) با حضور یحیی جعفری رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران، رستمی مدیرکل زندان های استان تهران و سایر مسئولان ذی ربط برگزار شد.

جعفری در این نشست ضمن قدردانی از همراهی اداره کل زندان های تهران در راه اندازی مجتمع قضایی شهید کچویی به بیان اهداف تأسیس این مجتمع پرداخت و تعیین تکلیف فوری پرونده زندانیان، دسترسی آسان زندانی به مرجع قضایی، پیشگیری از مشکلات اعزام زندانیان و صرفه جویی در هزینه ها را از جمله مهم ترین این اهداف خواند و گفت: توانسته ایم در این مدت کوتاه شش ماهه به نتایج مطلوبی دست یابیم.

رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران، استقرار اجرای احکام کیفری در دادسرای مستقر در زندان اوین، جهت اجرای آرا قضایی صادره از سوی این مجتمع را ضروری و مؤثر در رسیدن به هدف دانست.

وی در راستای اجرای دستورالعمل کاهش جمعیت کیفری زندان به برنامه های عملیاتی در دادگستری استان تهران اشاره کرد و از تلاش همکاران قضایی در رسیدگی به اهداف دستورالعمل تشکر کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استقرار اجرای احکام کیفری در دادسرای مستقر در زندان اوین

لزوم استقرار اجرای احکام کیفری در دادسرای مستقر در زندان اوین