مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 14:502021-11-28سياسي

زمینه توسعه سرمایه گذاری بخش خصوصی در گناوه فراهم شود


همه مسئولان و بزرگان شهرستان گناوه باید دست به دست هم دهند و زمینه توسعه سرمایه گذاری بخش خصوصی بر اساس ظرفیت های این شهرستان را فراهم کنند.

- ، احمد محمدزاده بعد از ظهر در آیین تودیع و معارفه فرماندار گناوه در تالار بهزاد این شهر اظهار داشت: با مرور تاریخ معاصر کشور ما در دوران های مختلف تا قبل از انقلاب اسلامی همواره در حال عقب نشینی بوده است و با کوچک ترین فشار، دولت های مرکزی که فاقد سرمایه مردمی و اجتماعی بودند تسلیم شده و بخشی از سرزمین ایران را واگذار و جدا شده است.

استاندار بوشهر افزود: تنها دوره ای که در آن ایران موفق به دفاع از قلمرو خود شده است دوران 42 ساله انقلاب شکوهمند اسلامی که به رهبری امام (ره) در ایران به وقوع پیوسته است.

وی یادآور شد: در دوران هشت سال دفاع مقدس تمام ابرقدرت ها و کشورهای جهان علیه کشور ما صف کشیدند و ملت ایران به رهبری امام (ره) در برابر آنها ایستادند و حتی یک وجب از سرزمین ایران جدا نشد.

استاندار بوشهر بیان کرد: بعد از تثبیت انقلاب اسلامی و توسعه قلمرو فرهنگی انقلاب توسط امام راحل، رهبری انقلاب به دست امام خامنه ای (مدظله العالی) قرار گرفت که با درایت، مدیریت، حکمت و فرماندهی بسیار هوشمندانه و زمان شناس این قلمرو را گسترش داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه توسعه سرمایه گذاری بخش خصوصی در گناوه فراهم شود

زمینه توسعه سرمایه گذاری بخش خصوصی در گناوه فراهم شود