مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 14:152021-11-28اقتصادي

تکمیل متروی پرند به 750 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد


برای تکمیل این طرح 750 میلیارد تومان اعتبار نیاز است، که تاکنون 200 میلیارد تومان اوراق اختصاص داده شده و 350 میلیارد تومان از تغییر کاربری تسهیلات دریافت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن منصوری بعد از ظهر یکشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران طی سخنانی گفت: با وزیر راه و شهرسازی و شهردار تهران برای تکمیل مترو پرند به توافق رسیدیم، برای تکمیل این طرح 750 میلیارد تومان اعتبار نیاز است، که تاکنون برای این طرح 200 میلیارد تومان اوراق اختصاص داده شده و 350 میلیارد تومان ما به ازای تغییر کاربری تسهیلات دریافت می شود.

استاندار تهران در مورد طرح صورتجلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی و عشایری و آمایش سرزمین در محدوده و حریم شهر نیز عنوان کرد: با توجه به موضوع مطرح شده در مورد حریم شهر چهاردانگه مقر شد تا جلسه مشترکی بین معاونت سیاسی و معاونت عمرانی استانداری و راه و شهرسازی استان برگزار شود.

وی سپس با اشاره به مشکلات مربوط به حریم شهرها گفت: طرح تقسیمات کشوری باید برای استان تهران تهیه شود که در این زمینه به معاونت سیاسی مأموریت داده شده است.

استاندار تهران در مورد بازنگری طرح هادی روستای زیوان واقع در بخش فشافویه شهرستان ری و طرح هادی روستای قلعه بها واقع در بخش مرکزی شهرستان شهریار بیان کرد: در مورد الحاق یا ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل متروی پرند به 750 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

تکمیل متروی پرند به 750 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد