مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 14:052021-11-28سياسي

عملیات متمرکز جهادی در محله شهید هرندی


شهردار منطقه 12 از اجرای مرحله اول رزمایش بزرگ خدمت جهادی با مشارکت قرارگاه شهید اسدالهی سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ و امور مساجد ناحیه امام خمینی (ره) محله شهید هرندی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مرحله اول رزمایش بزرگ خدمت جهادی با عنوان عملیات متمرکز جهادی با حضور امیر یزدی، شهردار منطقه 12، حسن حسن زاده، فرمانده سپاه محمد رسول الله (صلی الله) تهران، مجتبی سالک، رییس سازمان انتظارات ما هنوز برآورده نشده و به همین دلیل به انجام اقدامات جهادی در این محله نیازمندیم.

وی در مورد جمع بندی مطالعات انجام شده در اجرای این رزمایش توضیح داد: نتیجه این مطالعات نشان داد، اول، ایجاد مرکزیت در محله با شکل گیری قرارگاه شهید اسدالهی به صورت شبانه روزی و دوم، هماهنگی و تمرکز و هم افزایی اثربخش بین همه دستگاه ها و نهادها تا رسیدن به بهترین بازدهی، ضروری به نظر می رسد.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (صلی الله) تهران بر توجه به سه پارامتر فراگیری ، استمرار و تمرکز را در همه فعالیت ها تأکید کرد و بیان داشت: پیش بینی می شود این محله در بازه زمانی سه ساله، به نقطه مطلوب خود برسد.

در پایان حجت الاسلام والمسلمین کارخانه ضمن یادآوری این مطلب که محله هرندی تاکنون 140 شهید تقدیم انقلاب کرده، گفت: خانواده های محترمی در این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات متمرکز جهادی در محله شهید هرندی

عملیات متمرکز جهادی در محله شهید هرندی