مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 13:552021-11-28اقتصادي

وجود 410 پروانه بهره برداری معدن در زنجان


رییس نظام مهندسی معدن استان زنجان با اشاره به اینکه در استان زنجان 410 پروانه بهره برداری و پایان اکتشاف وجود دارد، گفت: بخش معدن جزو سرمایه گذاری های بلند مدت است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، امیراعلم طاهریون عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: در استان زنجان 410 پروانه بهره برداری و پایان اکتشاف وجود دارد.

رییس نظام مهندسی معدن استان زنجان با اشاره به اینکه 331 معدن نیز دارای پروانه بهره برداری هستند، گفت: به صورت تخمینی بهره برداری قطعی 630 میلیون تن است.

وی با اشاره به اینکه بخش معدن جزو سرمایه گذاری های بلند مدت است و باید روی آن کار شود، افزود: مطالعات فرآوری و مواردی که باید برای استحصال ماده معدنی است باید انجام شود.

طاهریون گفت: در بخش معدن نیاز است که کارهای آزمایشگاهی انجام شود و پس از آن می توانیم سرمایه گذاری سودآور داشته باشیم.

رییس نظام مهندسی معدن استان زنجان با اشاره به اینکه عدم همراهی ارگان های دولتی موجب جلوگیری از فعالیت معدنی می شود، افزود: قانون درباره معادن مشخص است، اما بازهم در زمان بهره برداری به علت عدم همراهی دوباره امور معطل می ماند.

وی با بیان اینکه مطرح کردن گون و گیاهان نادر موجب معطلی سرمایه گذار شده است، اضافه کرد: وقتی قانونی تصویب می شود، ابتدا باید عیب های آن احصا و سپس ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 410 پروانه بهره برداری معدن در زنجان

وجود 410 پروانه بهره برداری معدن در زنجان