مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 13:502021-11-28دانش

اختتامیه جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اختتامیه جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان، در راستای حمایت از ایده های جوانان در 5 حوزه علوم پایه (ریاضی، - ایده های دانشمندان جوان 5 حوزه علوم پایه در اختتامیه جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان معرفی می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اختتامیه جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان، در راستای حمایت از ایده های جوانان در 5 حوزه علوم پایه (ریاضی، آمار، علوم کامپیوتر، فیزیک، شیمی، زمین شناسی و علوم زیستی) و با دو رویکرد ویژه ویروس کرونا و هوش مصنوعی، با حمایت بنیاد نیکوکاری جمیلی، ستاد خیرین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشکدگان علوم دانشگاه تهران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بنیاد حامیان دانشگاه تهران، به صورت مجازی در تاریخ سه شنبه 9 آذرماه سال جاری، ساعت 15 تا 18 برگزار می شود.

دانشجویان رشته های مختلف و کلیه علاقه مندان آشنایی با فرآیند تبدیل ایده به کسب وکار می توانند در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان به صورت مجازی (https://www.

aparat.

com/ysfpersia/live) حضور داشته باشند.

تیم های برتر شرکت کننده در جشنواره که طی دو مرحله داوری به بخش پایانی راه یافته اند و برگزیده شده اند، در پایان جشنواره علاوه بر دریافت اعتبار حمایتی بنیاد نیکوکاری جمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان برگزار می شود

اختتامیه جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان برگزار می شود