مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 13:252021-11-28سياسي

دشمنان انقلاب از اهتزازپرچم اسلام در اقصی نقاط جهان احساس خطر می کنند


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان عنوان کرد: موفقیت جوانان ایران در عرصه های مختلف سبب رهایی ملت ایران از وابستگی به سایر کشورها شده و امروز دشمنان انقلاب از به اهتزاز درآمدن پرچم اسلام در اقصی نقاط جهان احساس خطر می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محمود الله مرادی در گردهمایی اعضای شوراهای امر به معروف و نهی از منکر مساجد و گروه های مطالبه گری شهرستان قروه با اشاره به اینکه دشمنان از طریق جنگ سخت نتوانستند در ساختار نظام و رفتار مردم تغییری ایجاد کنند، اظهار کرد: در این راستا از طریق جنگ نرم با ملت ایران وارد جنگ شدند تا بتوانند بر افکار عمومی تاثیرگذاری داشته باشند .

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان اذعان کرد: موفقیت جوانان ایران در عرصه های مختلف سبب رهایی ملت ایران از وابستگی به سایر کشورها شده و امروز دشمنان انقلاب از به اهتزاز درآمدن پرچم اسلام در اقصی نقاط جهان احساس خطر می کنند.

وی با اشاره به گرایش جوانان کشورهای غربی به اسلام اظهار کرد: دشمنان با ترس از این موضوع، با بهره گیری از ترفندهای مختلف از جمله ایجاد تفرقه میان مسلمانان، به جان هم انداختن مسلمانان و بدبین کردن جوانان نسبت به اسلام درصدد جلوگیری گرایش جوانان به اسلام هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان انقلاب از اهتزازپرچم اسلام در اقصی نقاط جهان احساس خطر می کنند

دشمنان انقلاب از اهتزازپرچم اسلام در اقصی نقاط جهان احساس خطر می کنند