مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 13:002021-11-28سياسي

موانع را از سر راه نخبگان و جوانان برداریم


رییس انجمن فرهنگی ثارالله همدان با بیان اینکه مطالبه گری، پویایی و تعالی جامعه را در پی دارد گفت: باید موانع تولید و کار را از سر راه نخبگان و جوانان برداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان محمدعلی پرزاد عصر امروز در چهاردهمین نشست اعضای انجمن فرهنگی ثارالله، بر لزوم مطالبه گری و نقد منصفانه عملکرد مسئولین تأکید کرد و افزود: استفاده از افراد صاحب نظر و اندیشه و نخبگان در جهات مختلف موجب پویایی و حرکت رو به جلوی جامعه است که خوشبختانه این امر با تأکیدات مقام معظم رهبری در راستای نقد منصفانه و مطالبه گری و پویایی جاری و ساری است.

وی به سبقه شکل گیری انجمن فرهنگی ثارالله در راستای منویات امام خامنه ای (مدظله العالی) و دغدغه های فرهنگی و مطالبه گرانه ایشان اشاره کرد و گفت: این انجمن اقدامات نیکوکارانه را در زمره اقدامات خود قرار داده است.

رییس انجمن فرهنگی ثارالله همدان خاطرنشان کرد: این مجموعه از سال 1396، در چهار کارگروه معنویت، اخلاق، اقتصاد، و تشکل های هویتی و معرفتی قرار گیرد تا روح معنوی جامعه جان دوباره گیرد.

وی با اشاره به فعالیت های هر یک از اعضا در حیطه های فرهنگی و اجتماعی خاطرنشان کرد: امید است با این ظرفیت پربار در این انجمن و اراده ای که برای پویایی جامعه و ترویج معنویت در آن شکل گرفته بتوانیم گام های مؤثری در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانع را از سر راه نخبگان و جوانان برداریم

موانع را از سر راه نخبگان و جوانان برداریم