مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 12:252021-11-28سياسي

افول درون اردوگاهی/ نگاهی به وضعیت اصلاح طلبان پس از انتخابات 1400


انتخابات خردادماه 1400 را می توان سرفصلی در دگرگونی و تحولات درون اردوگاه اصلاح طلبی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، مهدی سعیدی کارشناس مسائل سیاسی در هفته نامه صبح صادق نوشت: انتخابات خردادماه 1400 را می توان سرفصلی در دگرگونی و تحولات درون اردوگاه اصلاح طلبی دانست.

اصلاح طلبان هر چند پس از فتنه 88 که تا مرز فروپاشی پیش رفتند، توانستند در سال 1392 با حمایت از حسن روحانی بار دیگر به عرصه سیاسی کشور باز گردند؛ اما آنچه در قالب حمایت همه جانبه از دولت اعتدال تعین یافت، چیزی جز دست های خالی نبود.

محوری ترین سیاست رییس جمهور مورد حمایت اصلاح طلبان، حل مشکلات کشور از طریق دیپلماسی فعال بود که نتیجه ای جز کشتی بر گل نشسته معلوم خواهد کرد.

البته اختلافات در این حزب مدت هاست که آشکار شده است.

هنوز از اذهان عمومی بیرون نرفته است که مسئله حمایت از همتی در انتخابات موجب اختلافاتی جدی در این حزب شد و برخی از اعضای آن با صراحت از وی حمایت کرده و برخی ساز سکوت و پنهان کاری پیشه کردند! اختلافات موجود حتی تا تعطیلی روزنامه سازندگی نیز کشیده شده و فعلاً انتشار آن پس از بیش از هزار شماره، متوقف شده است.

نکته دیگر آنکه اختلافات به حزب کارگزاران محدود نخواهد ماند و فقدان ایده حکمرانی در اردوگاه اصلاح طلبان و مشخص نبودن مبنایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افول درون اردوگاهی/ نگاهی به وضعیت اصلاح طلبان پس از انتخابات 1400

افول درون اردوگاهی/ نگاهی به وضعیت اصلاح طلبان پس از انتخابات 1400