مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 12:152021-11-28اقتصادي

گره 6 ساله جذب فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت باز شد


با موافقت وزیر نفت، فرایند جذب فارغ التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت از روز شنبه آینده، 13 آذرماه آغاز می شود.

- مهدی علی مددی - معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت، در گفت وگو با ایسنا با بیان این مطلب اظهار کرد: پیرو موافقت مورخ چهارم آبان ماه، جواد اوجی، وزیر نفت و تصمیم 16 آبان 1400 شورای مدیران توسعه منابع انسانی صنعت نفت، به منظور مساعدت به تمامی دانش آموختگان گروه الف دانشگاه صنعت نفت اعم از مردودین، غایبین و.

که مشخصات آنها در بانک اطلاعاتی اداره کل آموزش، برنامه ریزی نیروی انسانی و تحول اداری ثبت شده است، فرایند جذب 1494 نفر از این دانش آموختگان از روز شنبه آینده 13 آذرماه، با انجام مصاحبه فنی- تخصصی و روان شناختی مرتبط با شغل آغاز خواهد شد.

علی مددی تصریح کرد: فهرست اسامی دانش آموختگان گروه الف دانشگاه صنعت نفت برای انجام مصاحبه به شرکت ملی نفت ایران ابلاغ شده است و مطابق برنامه ریزی انجام شده و براساس جداول زمان بندی، این فرآیند از روز شنبه 13 آذرماه امسال، آغاز می شود.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت یادآور شد: به این ترتیب؛ با پیگیری وزیر نفت و برگزاری جلسات متعدد و یک اقدام جهادی، گره 6 ساله جذب و استخدام این دسته از دانشجویان دانشگاه صنعت نفت که در سالهای گذشته به دلیل بلاتکلیفی سبب نارض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره 6 ساله جذب فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت باز شد

گره 6 ساله جذب فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت باز شد