مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 11:302021-11-28سياسي

قدردان بزرگان تازمانی که در قید حیات هستند باشیم


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کازرون تاکید کرد که باید قدردان بزرگان عرصه های مختلف خصوصا حوزه فرهنگ و هنر و ادب، نظیر نصرالله مردانی، - ایسنا/فارس مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کازرون تاکید کرد که باید قدردان بزرگان عرصه های مختلف خصوصا حوزه فرهنگ و هنر و ادب، نظیر نصرالله مردانی، تا زمانیکه در قید حیات هستند، باشیم.

حجت الاسلام رسول محمدی در مراسم بزرگداشت نصرالله مردانی بنام قانون عشق که در مسجد ملابرات کازرون برگزار شد، گفت: شاید هنوز مقبره شاعر انقلابی و معاصر کشور، نصرالله مردانی، برای بسیاری از مردم کشور گمنام باشد و ندانند مرقد مطهر شاعر انقلابی و معاصر کشور نصراله مردانی برا خیلی ها گمنام باشد و ندانند مدفن آن شاعر انقلابی کجاست؟ به نقل از سپاه کازرون وی با تاکید بر لزوم برگزاری برنامه های بزرگداشتی در قالب سمینار و همایش و در سطحی ملی برای شاعرانی نظیر مرحوم مردانی، به برگزاری بزرگداشت علامه طباطبایی در کازرون اشاره و خاطرنشان کرد که انتظار همه آنست که نصرالله مردانی به عنوان شاعری انقلابی و پرآوازه، بزرگداشتی در خور داشته باشد.

وی گفت: اشعار مرحوم مردانی در کتب دانشگاهی تدریس شده و خمیر مایه و جوهر کار شاعران انقلابی و عاشق محسوب می شود؛ مرحوم مردانی درک خوبی از زمان خود داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردان بزرگان تازمانی که در قید حیات هستند باشیم

قدردان بزرگان تازمانی که در قید حیات هستند باشیم