مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 10:152021-11-28اقتصادي

ارسال بسته تبلیغی واحدهای تولیدی آذربایجان غربی به سفارتخانه ها


در جهت معرفی محصولات صادراتی، بسته های تبلیغاتی واحدهای تولیدی استان به سفارتخانه ها در کشورهای مختلف ارسال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدصادق معتمدیان ظهر یکشنبه در بازدید از واحدهای تولیدی ارومیه افزود: این اقدام در راستای حمایت و پشتیبانی از تولید در آذربایجان غربی در دستور کار قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: همچنین در نظر داریم تا از سفرا و رایزنان اقتصادی کشورهای مختلف برای بازدید از ظرفیت واحدهای صادراتی آذربایجان غربی دعوت کنیم.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: شناسایی بازارهای جدید صادراتی و تجاری سازی محصولات تولیدی استان باید مورد توجه تولیدکنندگان قرار گیرد.

معتمدیان با تاکید بر همراهی بانک ها در راستای پشتیبانی از تولید در آذربایجان غربی بیان کرد: افزایش سقف اختیارات بانک های استان برای تأمین تسهیلات مورد نیاز واحدهای تولیدی و صنعتی ضروری است.

وی گفت: نوسازی و به روز کردن خط تولید واحدهای تولیدی و استفاده از بسته بندی های جدید برای رقابت با رقبای خارجی نیز باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

یکشنبه هر هفته به مشکلات حوزه صنعت و تولید آذربایجان غربی رسیدگی می شود استاندار آذربایجان غربی همچنین گفت: روزهای یکشنبه هر هفته برای بازدیدهای میدانی، دیدار با سرمایه گذاران و پیگیری مسائل و مشکلات حوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال بسته تبلیغی واحدهای تولیدی آذربایجان غربی به سفارتخانه ها

ارسال بسته تبلیغی واحدهای تولیدی آذربایجان غربی به سفارتخانه ها