مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 10:052021-11-28سياسي

خط و نشان شورای شهر تبریز به هیأت تطبیق شهرستان


بیست و هشتمین جلسه شورای شهر تبریز روز یکشنبه، هفتم آذر، با حضور رییس، اعضای شورای شهر و شهردار کلانشهر تبریز به صورت علنی در عمارت ساعت تبریز برگزار شد.

- رییس شورای اسلامی شهر تبریز در ابتدای این جلسه ضمن تسلیت فوت ابوالشهیدین حجت الاسلام سید علی اصغر حسینی لیلابی، از او به عنوان یک الگوی ماندگار از بصیرت و تقوا و یک روحانی وارسته و انقلابی یاد کرد که دو فرزند رشید خود را در راه اسلام فدا کرده و متواضعانه و بدون ادعا درعرصه های جهادی حاضر و پایبند به آرمان های انقلاب بود.

حجت الاسلام رسول برگی در ادامه سخنان خود ضمن تبریک روز نیروی دریایی اظهار کرد: هفت آذر ماه روز نیروی دریایی است که جا دارد از تمامی فعالان در این عرصه قدردانی کنیم که نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این اواخر با تلاش فراوان، شجاعت خود را نشان داد و به آمریکا ضربه سختی زد که این موضوع مایه ی افتخار برای میهن اسلامی به شمار می رود.

دستور اول جلسه به ارائه گزارش رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی کلان شهر تبریز در رابطه با سیاست های بودجه سال 1401 اختصاص داشت.

علیرضا نوای باغبان، رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی کلان شهر تبریز طی سخنانی گفت هرسال تدوین بودجه با راهنمایی شورا انجام می گیرد و ما از شهردار می خواهیم تا نظرات خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط و نشان شورای شهر تبریز به هیأت تطبیق شهرستان

خط و نشان شورای شهر تبریز به هیأت تطبیق شهرستان