مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 09:352021-11-28اقتصادي

حاشیه سازی یاماها !


اعلام متناقض در رابطه با ترخیص محموله آلات موسیقی برند یاماها که از مدت ها پیش در گمرک مانده، با این تاکید گمرک ایران که ترخیص صورت نگرفته و مانع از آن شده است همراه بود؛ - اعلام متناقض در رابطه با ترخیص محموله آلات موسیقی برند "یاماها" که از مدت ها پیش در گمرک مانده، با این تاکید گمرک ایران که ترخیص صورت نگرفته و مانع از آن شده است همراه بود؛ محموله ای از گروه ممنوع الورد و پرحاشیه چهار! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ممنوعیت واردات کالاهای گروه چهار از سال 1397 اعمال شده و امکان ترخیص ندارد ولی در این مدت بارها اقلام وارداتی و دپو شده این گروه در گمرک حاشیه ساز شده است.

از کالاهای موجود در گروه چهار، آلات موسیقی است که از زمان اعمال ممنوعیت نیز اعلام گمرک از این حکایت داشت که در بین اقلام دپو شده، آلات موسیقی هم موجود است تا اینکه از مدتی پیش زمزمه هایی در رابطه با احتمال ورود محموله ای از آلات موسیقی برند یاماها مطرح بود و اخیرا هم برخی خبرها از جدی شدن ترخیص آن حکایت داشت.

ثبت سفارش مغایرت دارد پیگیری این موضوع ، تایید کننده ترخیص نبود و سخنگوی گمرک ایران، در این رابطه به ایسنا توضیح داد که این محموله شامل 11 کانتینر ادوات موسیقی است که از سال 1398 وارد گمرک شده ولی به دلیل ممنوعیت واردات اقلام گروه چهار و مغایرت کدتعرفه و شرح کالا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه سازی یاماها !

حاشیه سازی یاماها !