مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 09:302021-11-28اقتصادي

توزیع 10 هزار تن جو بین عشایر کرمانشاه آغاز شد


مدیر کل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه از آغاز توزیع 10 هزار تن جو با قیمت مصوب دولتی بین جامعه تولیدکننده عشایری استان خبر داد.

- شهریار قاسمی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به آغاز اجرای طرح حمایت از عشایر تولیدکننده استان، اضافه کرد: در این طرح حمایتی به ازای هرکیلوگرم دام مولد عشایر به میانگین وزن 40 کیلوگرم سه کیلوگرم جو با نرخ مصوب دولتی در اختیار عشایر قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه جو یارانه ای با معرفی نامه اداره کل امور عشایر و سازمان جهاد کشاورزی در اختیار عشایر دامدار قرار می گیرد، گفت: شرط دریافت این نهاده های دامی پلاک کوبی و هویت دار بودن دام عشایر است.

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه سهمیه استان کرمانشاه برای اجرای این طرح حمایتی را 89 هزار راس دام اعلام کرد و افزود: در این طرح 10 هزار تن جو با نرخ مصوب دولتی بین عشایر دامدار توزیع می شود.

وی اضافه کرد: این میزان جو از طریق تعاونی های امور عشایری مستقر در دهستان ها تا پایان دی ماه به دست عشایر استان خواهد رسید.

قاسمی ادامه داد: این میزان جو به منظور حمایت از عشایر استان برای مقابله با خسارات خشکسالی و جلوگیری از به کشتار رفتن دام های مولد عشایر در اختیار آنها قرار می گیرد و امیدواریم بتواند در جلوگیری از به کشتار نرفتن دام های مولد که ذخایر استراتژیک د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 10 هزار تن جو بین عشایر کرمانشاه آغاز شد

توزیع 10 هزار تن جو بین عشایر کرمانشاه آغاز شد